پنج ابر تکنولوژی خودروها وارد بازار میشوند

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 15 اسفند 1399 در ساعت 17 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

تکنولوژی خودروها،برای راحتی رانندگان خودرو سواری آمده تا ما تجربه بهتری از رانندگی داشته و باشیم.

طبق پیش بینی های صورت گرفته،در آینده نه چندان دور، بزودی شاهد امکانات خودروها خواهیم بود. تکنولوژی خودروها که در آینده قرار است به بازار وارد شوند،به صورتی خواهد بود که ما کمتر درگیر رانندگی خواهیم شد و بیشتر به سمت اتوماتیک شدن خواهیم رفت و ربات های درون خودرو کار ما را راحت می کنند.

در همین مورد بخوانید: فروش اقساطی خودروهای خارجی

تکنولوؤی

تکنولوژی خودروها که نیازمند به راننده نداشته باشند

این تکنولوژی خیلی ها را در لیست انتظار گذاشته و همیشه رویای بشریت چنین بوده که بدون نیاز به راننده به مسافرت برود و یا اینکه نیازی به رانندگی نداشته باشد.

شرکت های محبوبی مانند فورد - Ford در حال کار بر روی این تکنولوژی برای خودروها می باشد که بدون نیاز به راننده،شخص بتواند یک مسیری را طی کند و بدون دردسر به مقصد برسد.

طراحی و پیشرفته تر شدن سیستم ایربگ برای تکنولوژی خودروها

طراحان خودرو،سعی بر این دارند،سیستم ایربگ را به گونه ای طراحی کنند که اگر زمانی راننده با یک خودرو دیگر،یا با یک دیوار و... برخورد کند،علاوه بر اینکه سیستم ایربگ فقط در فرمان فعال شود و صورت و بالاتنه را کاور کند،بلکه برای کمربندها،زانوها،پای راننده و اقسام نقاط مختلف را پشتیبانی کند و از آسیب دیدن جلوگیری کند!.

تکنولوژی

گفتگو با خودرو

خودروها به قدری پیشرفته خواهند شما که نیازمند جوابگوی شما خواهند بود و به صحبت هایتان توجه میکنند و بر اساس نیازهایتان برای رانندگی و مسیر بهترین گزینه ها را برای شما انتخاب خواهند کرد.صحبت با این گونه خودروها،میتواند شما را از دست مسیرهای ترافیک سنگین نجات دهد و بهترین مسیر را به شما معرفی کنند.

تکنولوژی

ویژگی AR برای خودروها

به هنگامی که شما در حال رانندگی هستید،ممکن است دوست داشته باشید که خیابان های دیگر را هم زیر نظر بگیرید و ببینید مسیر در آنجا چگونه است.

تکنولوژی خودروها به گونه ای پیشرفت خواهد کرد که شما با استفاده از دستگاه AR که مورداستفاده شما خواهد بود،میتوانید اشیاء و خودروهایی که در حال رفت و آمد در آن سوی خیابان هستند بتوانید مشاهده کنید.

در همین مورد بخوانید: فروش اقساطی خودرو با مبین خودرو

 

تکنولوژی

حذف کردن سوخت خودروها

از زمان روی کارآمدن خودروها،رانندگان همیشه آرزوی این را داشتند که به نحوی خودروها،بدون نیاز به سوخت بتوانند قادر به کار کردن باشند.امروزه،محققین در حال تلاش برای ایجاد کردن سوختی جایگزین به صورت رایگان و یا بسیار مبلغ پایین برای رانندگان ارائه کنند که دیگر نیازی به سوخت هایی مانند بنزین،گازوئیل و... نباشند.

محققین در نظر دارند که با استفاده از هوا،خورشید و یا با استفاده از آب این سوخت ها را تامین کنند و روانه بازار خودروها کنند.

تکنولوژی<

این تکنولوژی خودروها هنوز به صورت گسترده وارد بازار دنیا نشده اند،با این حال،خودروهایی را ساختند که با استفاده از برق،سوختشان را تامین میکنند و نیازی به سوخت هایی مانند بنزین و گازوئیل ندارند ولی با این حال به صورت گسترده از این خودروها استقبال نشده است زیرا این خودروها نیازمند پیشرفته تر شدن از حال فعلی دارند و نیازمند تحقیقات بیشتری در این زمینه برای طراحان و سازندگان است!.

بهترین شرایط فروش خودرو در مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :