معرفی جدیدترین تکنولوژی خودروها از سوی کمپانی های برتر خودرو سازی دنیا

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 28 اسفند 1399 در ساعت 52 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تکنولوژی خودروها و مقالات روز کمپانی های سازنده خودرو:

شرکت های مطرح خودروسازی دنیا سالیانه در مقالات خود به معرفی آخرین تکنولوژی خودروها و سیستم های نوین محصولات خود می پردازند. در سال های اخیر اکثر شرکت ها در جهت هر چه ایمن تر کردن خودروها و تکنولوژی های مربوط به بهینه سازی موتور و کاهش مصرف سوخت و همچنین استفاده از سیستم های کامپیوتری در کنترل خودرو گام های موثری برداشته اند.

در همین مورد بخوانید: فروش اقساطی خودروهای خارجی

معرفی برخی سیستم های روز و آخرین تکنولوژی خودروها:

سیستم سوپر کروز کادیلاک:

تنها خودروی تسلا نیست که مجهز به سیستم رانندگی خودکار و بدون دخالت راننده می باشد. اخیراً شرکت کادیلاک با معرفی سیستم سوپر کروز این امکان را به شما می دهد تا خصوصاً در بزرگراه ها هدایت فرمان خودرو را به سیستم بسپارید. نصب این آپشن برای شما 5000 دلار هزینه خواهد داشت که می تواند از جذاب ترین تکنولوژی خودروها باشد.

معرفی جدیدترین تکنولوژی خودرو ها از سوی کمپانی های برتر خودرو سازی دنیا

سیستم VC-TURBO متعلق به کمپانی های نیسان و اینفینیتی:

همیشه دغدغه اصلی کمپانی های سازنده خودرو در بحث تکنولوژی خودروها، بهینه کردن موتور و کاهش مصرف سوخت در عین حفظ قدرت خودرو بوده است. سیستم VC-TURBO که در سال 2018 از سوی کمپانی اینفینیتی معرفی شده است می تواند با تنظیم نسبت فشار در حال حرکت با توجه به میزان شتاب و سرعت خودرو، کارکرد موتور را بهینه و مصرف سوخت را متعادل سازد.

در همین مورد بخوانید: شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری

معرفی جدیدترین تکنولوژی خودرو ها از سوی کمپانی های برتر خودرو سازی دنیا

تکنولوژی Vehicle to Everything از کمپانی کوالکام:

این تکنولوژی که در جهت افزایش ایمنی جاده ها می باشد باعث ارتباط کامپیوتری خودروهای در حال حرکت و همچنین ارتباط خودروها با سیستم ترافیکی و علائم جاده می باشد. هر چند این تکنولوژی هنوز عملی نشده است و نیازمند ارتباط و هماهنگی بین خودرو ساز هاست ولی کمپانی های فورد، کوالکام و آئوی در صدد اجرای این مهم هستند.

معرفی جدیدترین تکنولوژی خودرو ها از سوی کمپانی های برتر خودرو سازی دنیا

سیستم تعلیق فعال شرکت آئودی:

این کمپانی برای کاهش صدمات و خسارات وارده در تصادفات اقدام به معرفی این سیستم نموده است. شرکت آئودی علیرغم تعبیه تعداد زیادی سنسور و دوربین در اطراف خودرو برای دستیابی به دید مناسب اطراف خودرو، جهت کاهش صدمه در تصادفات بوسیله آگاهی دادن به مسافرین قبل از برخورد و ارتقای سیستم باز شدن کیسه های هوا و همچنین افزایش 8 سانتی متری ارتفاع خودرو، باعث کاهش بیش از پیش آسیب در تصادفات شده است که این امر گامی موثر در زمینه ارتقای تکنولوژی خودروها در بحث ایمنی می باشد.

معرفی جدیدترین تکنولوژی خودرو ها از سوی کمپانی های برتر خودرو سازی دنیا

سیستم هشدار سرنشین عقب کمپانی هیوندای:

در جهت تلاش برای ایمنی هر چه بیشتر در خودرو ها، هیوندای این آپشن جذاب را در خودروی سوناتا مدل 2018 تعبیه نموده است. این سیستم که می تواند در سایر خودرو ها نیز فعال گردد با بهره گیری از یک دوربین مدار بسته در صورتی که هر گونه وسیله نقلیه ای به صورت خطرناک در حال نزدیک شدن به خودرو باشد اجازه باز شدن درب های عقب و قفل کودک را نمی دهد و راننده را به صورت صوتی و تصویری آگاه می سازد.

معرفی جدیدترین تکنولوژی خودرو ها از سوی کمپانی های برتر خودرو سازی دنیا

سیستم شارژ وایرلس خودرو های برقی BMW:

BMW که از پیشگامان ساخت پیشرفته ترین تکنولوژی خودروها می باشد، این سیستم فوق العاده را معرفی نموده است که در حال حاضر مراحل تست را در آمریکا پشت سر می گذارد. در واقع با استفاده از یک پد شارژی در خودرو، این امکان را می دهد که به محض اینکه سیستم به شارژ مجدد نیاز پیدا کرد، در هر جا که حضور دارید، خودرو به صورت اتوماتیک شروع به شارژ شدن می کند.

پیش بینی می شود در صورت تحقق این تکنولوژی، به مرور شاهد کنار رفتن خودرو های بنزینی باشیم و کم کم باید با استهلاک بالا و خرابی های متعدد موتور های بنزینی و سر و صدای بالا آنها خداحافظی کرد.

معرفی جدیدترین تکنولوژی خودرو ها از سوی کمپانی های برتر خودرو سازی دنیا

بهترین شرایط فروش خودرو در مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :