معرفی انوع روش های فروش خودرو شرکت مبین خودرو

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 26 اسفند 1399 در ساعت 14 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید و فروش خودرو همواره یکی از کارهای دقیق و حساسی است که امکان سوء استفاده و سودجویی در آن وجود دارد. افراد زیادی هستند که تمایل به خرید خودرو داشته ولیکن به دلیل اینکه اطلاعات کافی از خرید خودرو ندارند متاسفانه مورد سودجویی برخی دلالان قرار می گیرند. شرکت مبین خودرو با علم بر این موضوع و نیاز مشتریان به خدمات حرفه ای در زمینه خرید و فروش خودرو اقدام به راه اندازی خدمات خرید و فروش خودرو نموده است.

اگر متقاضی خرید خودرو بوده و یا نیاز به خدماتی مانند تامین قطعات، مشاوره و کارشناسی، خرید سفارشی خودرو و یا حتی واردات سفارشی خودرو دارید می توانید از خدمات تخصصی ما استفاده نمائید. در ادامه به بررسی برخی خدمات شرکت مبین خودرو می پردازیم.

در همین مورد بخوانید: فروش اقساطی خودرو های داخلی

خرید خودرو نقدی و فروش خودرو بصورت اقساطی

یکی از خدمات مبین خودرو فروش خودرو اقساطی است. به این معنی که شرکت بر اساس درخواستها و نیازهای خریداران خود اقدام به خرید خودرو از فروشندگان نموده و آنرا به صورت فروش اقساط خودرو به مشتریان عرضه می نماید. در این روش شرکت تنها به خرید خودرو با قیمتهای مورد درخواست مشتریان و بصورت نقد اقدام و آنها را به مشتریان با شرایط فروش اقساطی عرضه می کند.

انواع فروش اقساطی خودرو به این روش امکان پذیر است و مشتریان با اعلام شرایط درخواستی خود به شرکت می توانند از شرایط فروش اقساط خودرو برخوردار شوند. این روش خرید خودرو نقدی و فروش خودرو بصورت اقساطی با روش دلالی تفاوت داشته و تنها بر اساس مبلغ درخواستی مشتریان و مدل و نوع خودرو اقدام به خرید خودرو می شود. خدمات دیگری مانند خرید سفارشی خودرو بر اساس مقدار بودجه، نوع و مدل خودرو و شرایط درخواستی از طریق شرکت مبین خودرو برای مشتریان میسر است.

در همین مورد بخوانید: چطور و از کجا خودرو اقساطی بخریم؟

فروش خودرو در شرکت مبین خودرو

فروش خودرو به انواع روشهای اقساطی در مدل های مختلف از طریق شرکت مبین خودرو امکان پذیر است. انواع خودروهای مورد نیاز شامل تویوتا، بنز، ام جی، برلیانس، بی ام و، نیسان، سیتروئن، رنو، سوزوکی و نظیر آن در مدل های و شرایط متفاوت قابل خریداری است. فروشندگان مبلغ خودرو را بصورت نقد دریافت نموده و خریداران از شرایط فروش اقساطی خودرو بهره مند می گردند. در این روش کارمزد شرکت واضح و شفاف بوده و معادل یک درصد از مبلغ در نظر گرفته شده برای خرید خودرو تعیین می گردد. در این صورت چنانچه خریدارای مبلغ یکصد میلیون تومان برای خرید یک خودرو در نظر داشته باشد مبلغ کارمزد شرکت مبین خودرو معادل یک میلیون تومان تعیین می گردد.

خرید و فروش خودرو در شرکت مبین خودرو کاملا قانونی و طبق اصول علمی محاسبه می شود. همچنین این شرکت سابقه همکاری با شرکت ها و سایت های مطرح خرید خودرو مانند باما و کارتل را نیز در کارنامه خود دارد. جهت اطلاع از شرایط و نحوه چگونگی ارسال درخواست خرید خودرو به وب سایت شرکت مبین خودرو مراجعه نمائید. شرکت مبین خودرو با ایجاد تحولی در عرصه خرید و فروش خودرو و ابداع انواع روش های فروش اقساط خودرو به رفاه مشتریان و خریداران می اندیشد.

بهترین شرایط فروش خودرو در مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :