مشکلاتی که در راه خرید خودرو های چینی وجود دارد

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 15 اسفند 1399 در ساعت 47 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مشکلات خرید خودرو های چینی

پس از اعمال تحریم ها علیه کشورمان، به تناوب خودرو ساز های اروپایی، به اصطلاح بار و بندیل خود را جمع کرده و از ایران رفته اند. با این تغییر، خودرو ساز های چینی، میدان را برای خود مناسب دیده و گام به میدان تولید در ایران گذاشته اند.

در این راه نیز مردم ایران به فکر خرید خودرو ای می باشند که دارای آپشن های بیشتر و قیمت ارزان تر باشد که خودرو های چینی از این امکانات برخوردارند اما صدای اعتراضات مالکان این خودرو ها زمانی در می آید که بعد از طی مسافت هایی، مشکلات این خودرو ها مشخص می شود.

در همین مورد بخوانید: فروش اقساطی خودروهای خارجی

نبود قطعات لازم جهت تعمیر قطعات خراب در بین خودرو های چینی امری رایج است. با اینکه بسیاری از افراد قبل از خرید خودرو چینی، به آن ها گوشزد می کنند که خرابی در این خودرو ها بسیار رایج است اما آپشن های متنوع و زیبایی این خودرو ها، باعث می شود خریداران این خودرو ها، از این مشکلات بگذرند و خودرو چینی خود را بخرند. در این بین اما مشکل از کجاست؟

واردکنندگان این قطعات یدکی، به جای اینکه قطعات اصلی را وارد نمایند، با وارد کردن قطعات فرعی و نه چندان جالب و با کیفیت، باعث ورود بیشتر خودرو ها به تعمیرگاه ها می شوند. البته که وارد کردن این قطعات فرعی،  سود بیشتری را برای واردکنندگان به همراه داشته و همین امر موجب خرابی بیشتر این خودرو ها می شود.

در همین مورد بخوانید: فروش اقساطی خودرو با مبین خودرو

از طرفی دیگر، شرکت های چینی نیز مجوز ساخت قطعات اصلی این خودرو ها را به شرکت های داخلی نداده و تمام قطعات را خود تولید می کنند و به سایر شرکت ها ارسال می نمایند که این امر خود باعث بروز همین موارد شده و دردسری را برای خریداران خودرو های چینی به وجود آورده است.

بیشتر موارد مشکلات این خودرو های چینی عبارتند از: ایرادات مربوط به کلاج، لنت، جلوبندی و فرمان که به دلیل نداشتن قطعات اصلی و وارد نکردن آن و استفاده از قطعات فرعی نامرغوب، باعث این خرابی ها شده است.

بهترین شرایط فروش خودرو در مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :