شش نکته مفید برای تمیز نگه داشتن خودرو

1 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 26 اسفند 1399 در ساعت 47 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تمیز نگه داشتن خودرو در نگاه اول میتواند کار طاقت فرسایی باشد و از حوصله شما خارج باشد. اما فراموش نکنید، یک خودرو تمیز هم برای خود شما و هم برای ماشین تان شخصیت می آورد.

ممکن است برای شما یک سوالی پیش بیاید که چگونه خودرو را تمیز نگه داریم؟ و یا اینکه دنبال نکاتی برای تمیز نگه داشتن خودرو باشیم.

در همین مورد بخوانید: فروش اقساطی خودرو های داخلی

نگهداری خودرو مستلزم رعایت کردن چندین نکته است که ما در اینجا به آن به صورت مختصر و مفید اشاره میکنیم.

سطل زباله مخصوص خودرو

برای تمیز نگه داشتن خودرو و حفظ زیبایی آن،همیشه در خودرو،یک سطل زباله مخصوص داشته باشید که بعدا نخواهید زباله ها را جمع کنید و وقت با ارزشتان را صرف جمع آوری زباله کنید.اگر شرایط شما به گونه ای است که نمیتوانید سطل زباله را در خودرو قرار دهید و یا اینکه توانایی تهیه سطل زباله مخصوص خودرو ندارید،میتوانید از پلاستیک،کیسه و یا نایلون استفاده کنید.

فراموش نکنید که به هنگام پر شدن سطل زباله یا کیسه/نایلون آن را تخلیه کنید.

شش نکته مفید برای تمیز نگه داشتن خودرو

نگه دارنده لیوان

یکی دیگر از نکاتی که برای تمیز نگه داشتن خودرو باید به آن دقت کنید، وجود داشتن یک نگه دارنده لیوان در خودرو شماست.

متاسفانه بارها مشاهده شده است که با وجود یک لیوان پر از محتوای آب / نوشابه / نوشیدنی بر روی صندلی و یا بالای داشبورد ماشین قرار داشته و به هنگام عبور از روی دست انداز،محتوای لیوان ریخته و باعث خسارت های جبران ناپذیری برای رانندگان و باقی افراد جامعه شده است!. به یاد داشته باشیم که پیشگیری بهتر از درمان است.

در همین مورد بخوانید: راهنمای خرید اقساطی خودرو در یک ساعت

شش نکته مفید برای تمیز نگه داشتن خودرو

دستگاه تهویه هوا برای خودرو

یکی از بهترین روش ها برای نگهداری خودرو و خوش بو نگه داشتن آن،استفاده از تهویه هوا برای خودرو است.ممکن است شما و یا دوستان تان در ماشین مشغول سیگار کشیدن بودید و یا اینکه خودرو را برای لحظاتی در یک مکان بد بو پارک کردید و خودرو بوی بدی به خودش گرفته است.

این دستگاه ها، میتوانند در آیینه ماشین شما بکار روند و یا اینکه در قسمت کولر ماشین جاسازی شوند و به راحتی خودروی شما هوایی تازه به خودش بگیرد.

شش نکته مفید برای تمیز نگه داشتن خودرو

دستمال مرطوب کننده برای نگهداری خودرو

شما زمان کوتاهی دارید، نمیتوانید به رستوران بروید و مجبور هستید که از محصولات فست فودی استفاده کنید،در هنگام خوردن غذا،امکان دارد قسمتی از غذا بر روی صندلی یا کف ماشین و یا حتی لباستان بریزد.

در این صورت برای تمیز نگه داشتن خودرو، بهتر است یک دستمال مرطوب کننده در خودرو شما وجود داشته باشد تا اگر این اتفاقات به وقوع پیوست شما بتوانید به راحتی با کشیدن دستمال آن ها را پاک کنید.

شش نکته مفید برای تمیز نگه داشتن خودرو

برای تمیز نگه داشتن خودرو، کفش های تمیز بپوشید.

اگر شما برای نگهداری خودرو،وقت بگذارید، دیگر نیازی نیست که بخواهید همیشه در حال پاک کردن خودرو باشید.

سعی کنید قبل از ورود به خودرو،کفش هایتان را پاک کنید و یا اگر میبینید که وقت برای پاک کردن کفش های تان را ندارید،همیشه یک دمپایی مخصوص در خودرو داشته باشید و به هنگام سوار شدن خودرو،کفش های تان را در بیاورید و در یک پلاستیک بگذارید.

شش نکته مفید برای تمیز نگه داشتن خودرو

بلافاصله پس از ایجاد خرابی یا زباله در خودرو پاک کنید.

برای تمیز نگه داشتن خودرو، نباید بگذارید که زباله روی زباله جمع شود و کار خودتان را سخت کنید.به محض اینکه دیدید یک زباله ای در خودرو است،برای جمع کردن آن اقدام کنید.

جمع آوری آن زباله مطمئنا کمتر از یک دقیقه زمان میبرد،اما پاک سازی کل ماشین ممکن است ساعت ها طول بکشد و نیازمند شستشوی حسابی باشد!.

شش نکته مفید برای تمیز نگه داشتن خودرو

بهترین شرایط فروش خودرو در مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :