بررسی و تحلیل پژو 206 صندوقدار

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 16 اسفند 1399 در ساعت 11 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پژو 206 صندوقدار، از اقدامات رو به جلوی عرصه تولید خودرو در کشور به شمار می رود. پژو 206 صندوقدار به عنوان یک محصول مشترک بین کمپانی پژو فرانسه و کارخانه ایران خودرو، از آخرین نسخه های خانواده 206 به حساب می آید که به بازارهای جهانی ارائه گردید.

پژو 206 صندوقدار علی رغم طراحی عجیب در قسمت عقب، به سبب بهبود سطح کیفی ساخت و بهینه سازی مطلوب و گوناگون و همینطور حجم صندوق بیشتر در مقایسه با مدل های هاچ بک، به تدریج جایگاه خود را در بازار خودروسازی به دست آورد و در زمره خودروهای پر فروش داخلی قرار گرفت. تیپ V8 یکی از مدل های پرطرفدار و پرفروش پژو 206 صندوقدار به شمار می رود که در ادامه به بررسی و تحلیل آن می پردازیم.

در همین مورد بخوانید: فروش اقساطی خودرو های داخلی

بررسی و تحلیل پژو 206 صندوقدار SD

پژو 206 صندوقدار SD به علت برخورداری از حجم صندوق بیشتر در مقایسه با مدل هاچ بک، به خوبی توانسته نیازهای افرادی را که به دنبال خودرویی راحت و در عین حال خانوادگی بودند، به نحو مطلوب برطرف سازد. طراحی ظاهر نامتعارف قسمت عقب، یکی از موضوعاتی بود که در پژو 206 SD بسیار مورد توجه واقع میشد که این امر در طی گذشت زمان و به تدریج کمرنگ و مرتفع گردید.

تیپ V8 بالاترین و پرفروش ترین تیپ پژو 206 صندوقدار محسوب می شود. امکانات و تجهیزات مناسب و موتور قدرتمند TU5 از عمده ترین دلایل توجه افراد به سمت این خودرو می باشد. با یک بررسی اجمالی هنگام تردد خودروها در کشور می توان نتیجه گرفت که 206 صندوقدار، سهم بزرگی از بازار خودروی کشور را در بر گرفته است. پژو 206 صندوقدار علاوه بر معطوف ساختن توجه جوانان به خود، به علت برخورداری از صندوق مناسب، نظر خانواده های کم جمعیت را هم به سوی خود جلب نمود.

 206

مشخصات فنی پژو 206 صندوقدار

پژو 206 صندوقدار به ویژه تیپ V8 ضمن بهره مندی از یک موتور پر قدرت TU5، از امکانات ایمنی و رفاهی قابل توجهی نظیر کیسه هوا و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک برخوردار می باشد. مدل V8 در مقایسه با تیپ پنج، از نظر امکانات رفاهی تفاوت خاصی ندارد. همچنین از لحاظ کابین و همینطور صندوق، هر دو مدل از حجم صندوق دارای ظرفیت 400 لیتر بهره می برند که این مشخصات عملا در فضاهای شهری کارایی آن چنانی با خود به همراه ندارد. از سوی دیگر، پژو 206 صندوقدار به علت دینامیک مطلوب، سواری نرم، راحت و سطح کیفی مونتاژ مناسب، خودروی مفیدی به شمار می رود.

در همین مورد بخوانید: فروش اقساطی خودرو با مبین خودرو

پژو 206 صندوقدار، از جعبه دنده از نوع پنج سرعته نرم و انعطاف پذیر برخوردار می باشد که از دنده معکوس بهتری برای عبور از سر بالایی ها به لطف ترکیب آن با پیشرانه 110 اسب بخاری بهره می برد. این مدل خودرو از نظر امکانات رفاهی در مقایسه با تیپ V1 از تفاوت های آشکاری برخوردار می باشد. اگرچه توانایی های فنی تیپ V1 در وضعیت مطلوب تری به سر می برد.

یکی از مشخصات برجسته و شاخص پژو 206 صندوقدار تیپ V8 به ویژه در جاده های بین شهری و بزرگ راه ها، استفاده از پیشرانه قدرتمند TU5 و تولید گشتاور مطلوب 142 نیوتن متری در چهار هزار دور و قدرت 110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه به شمار می رود. این امر قابلیت توانایی عملکرد حرکتی بالا و شتاب گیری سریع این مدل خودرو را به نحو مطلوب امکان پذیر می سازد.

 206

پژو 206 صندوقدار SD در مقایسه با نسخه های هاچ بک از مزیت های بارزی نظیر چسبندگی بیشتر به خصوص در هنگام پیچ ها و پایداری مطلوب و بهتری بهره می برد. چسبندگی مناسب به سطح مسیر به وسیله بهبود سیستم تعلیق خودرو در قسمت اکسل عقب، بهبود شاسی و طراحی صندوق عقب به نحو مطلوب میسر شده است. بر همین اساس، تیپ V8 به دلیل کشش مناسب برای عبور از پیچ ها و سفر در جاده های پر پیچ و خم، گزینه کارآمدی و قابل قبولی به شمار می رود. همچنین تجهیزات ایمنی و رفاهی قابل توجه پژو 206 صندوقدار، نیازهای موجود در این زمینه را به بهترین شکل برآورده می سازد.

میزان مصرف سوخت پژو 206 صندوقدار در مقایسه با خودروهای بزرگ تری نظیر سمند، از میزان مصرف کمتری برخوردار می باشد. به طور کلی، مؤلفه های متعددی مانند نحوه راندن، شرایط و وضعیت مسیر و تعداد سرنشینان در میزان مصرف سوخت یک خودرو تاثیر گذار و مؤثر می باشند. پژو 206 SD به سبب بهره مندی از باک با ظرفیت پنجاه لیتر و در عین حال کم حجم، بر اساس اعلام تولید کنندگان آن، در هر 100 کیلومتر از میزان مصرف سوخت 6/6 لیتر برخوردار می باشد.         

بهترین شرایط فروش خودرو در مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند.

      

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :