نسخه‌ای جدید از سوزوکی سوئیفت برای بازار هلند

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | جمعه 20 ارديبهشت 1398 در ساعت 17 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت ژاپنی سوزوکی سابقهای طولانی و همزمان در صنعت خودروسازی و موتورسیکلت داشته و البته همچنان نیز در این دو رشته مشغول به فعالیت است.

اکنون این شرکت تصمیم گرفته سوابق درخشان خود در تولید خودرو و موتورسیکلت را با یکدیگر ترکیب کرده و نسخه‌ای سفارشی از هاچ‌بک سوئیفت اسپرت را ارائه دهد. این خودرو که با نام کامل «سوئیفت اسپرت کاتانا» شناخته خواهد شد، پسوند خود را از نام یکی از شاخص‌ترین مدل‌های موتورسیکلت عرضه شده توسط سوزوکی به عاریت گرفته است. این موتورسیلکت جذاب اولین بار در سال 1981 عرضه شد و البته خوشبختانه در سال جاری میلادی نیز بازگشتی دوباره داشته است.

 

سوئیفت اسپرت کاتانا تنها در تیراژ 30 دستگاه و آن هم فقط در کشور هلند عرضه خواهد شد که البته علت این امر را باید در سیاست‌های بازاریابی شرکت سازنده جستجو کرد.

نسخه‌ای جدید از سوزوکی سوئیفت برای بازار هلند

 

در هنگام انتخاب رنگ‌های بدنه نیز سوئیفت کاتانا به موتورسیکلت مشهور وفادار بوده زیرا نیمی از تیراژ تولیدی به رنگ مشکی مرواریدی متالیک و نیم دیگر نیز با نقره‌ای متالیک رنگ‌آمیزی خواهند شد. گذشته از رنگ بدنه، شاخصه‌های دیگری چون نوار حک شده روی کاپوت، نقوش گرافیکی روی درها، نشان کاتانا روی درهای جلو و پلاک شماره سریال ساخت روی ستون‌های C این خودرو را از نمونه‌های عادی سوئیفت متمایز می‌کند.

سوزوکی سوئیفت اسپرت کاتانا

جزئیات ظاهری خاص دیگری همچون قطعات قرمز اطراف جلوپنجره، پوشش مشکی آینه‌ها، رینگ‌های 18 اینچی با برند OZ به همراه تایرهای 18 اینچی میشلین و رکاب‌های جانبی با ظاهر فیبرکربن نیز روی این هاچ‌بک نصب شده‌اند. در فضای داخلی تغییرات به نصب فرمان اسپرت با نشان کاتانا و صندلی‌های چرمی با نشان و شماره سریال محدود شده‌اند. اگر با دقت بیشتری به جزئیات فضای کابین نظاره کنید می‌توانید نشان کاتانا را روی کفپوش و رکاب داخلی نیز تشخیص دهید.

البته سوزوکی برای اعمال تغییر روی این خودروی تولید محدود تنها به تغییرات ظاهری اکتفا نکرده بلکه سامانه تعلیق قابل تنظیم و سیستم اگزوز بهینه‌سازی شده را نیز روی آن نصب کرده است. خریداران اهل هلند می ‌توانند با پرداخت قیمت پایه 28,999 یورو یکی از نمونه‌های این هاچ‌بک سفارشی را خریداری کنند، قیمتی که 4 هزار یورو بیشتر از نمونه استاندارد خواهد بود.

 

منبع: bama.ir

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :