نسخه الکتریکی تویوتا C-HR معرفی شد

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | جمعه 20 ارديبهشت 1398 در ساعت 33 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تویوتا با دو نسخه برقی از مدل C-HR در نمایشگاه خودرو شانگهای حضور پیدا کرد و قرار شد که این دو خودرو در کارخانه‌های مشترک تویوتا با شرکای چینی یعنی تویوتا-GAC و تویوتا-FAW تولید شوند. مدل جدید C-HR و برادر دیگرش یعنی IZOA اولین ساخته‌های تویوتا خواهند بود که از سال 2020 با پیشرانه کاملاً برقی در بزرگترین بازار خودرو جهان یعنی کشور چین عرضه خواهند شد.

تویوتا فعلاً درباره مشخصات فنی دقیق C-HR EVاطلاعاتی اعلام نکرده اما فیلم کوتاهی از این خودرو منتشر شده که طبق آن، مجموعه باتری‌های خودرو در کف آن جاسازی شده و پیشرانه برقی که زیر کاپوت نصب شده قدرت خود را به محور جلو منتقل می‌کند.

نسخه‌های الکتریکی از صفحه نمایش کاربری کاملاً دیجیتال و دسته دنده کاملاً جدید بهره خواهند برد که این مورد اخیر با نمونه استفاده شده در مدل‌های بنزینی و هیبریدی تویوتا C-HR متفاوت است. در نمای ظاهری نیز با جلوپنجره‌ای متفاوت با قبل و رینگ‌هایی با سایز کمتر روبه‌رو هستیم که به دلیل بهینه‌سازی مصرف انرژی تغییر داده شده‌اند.

در کنار نمایش مدل‌های برقی، تویوتا نسخه هیبرید از مدل‌های RAV4 و Alphard را نیز به نمایشگاه خودرو شانگهای آورده تا علاقمندان چینی را با این مدل‌ها نیز آشنا سازد.

نسخه برقی تویوتا C-HR

شرکت تویوتا درنظر دارد تا سال 2025 بیش از 10 خودروی الکتریکی را در بازار چین معرفی کند که شامل مدل‌های C-HR و IZOA نیز می‌شوند. این شرکت ژاپنی برای فروش بیش از 5.5 میلیون دستگاه خودرو برقی در سراسر جهان تا سال 2030 هدف‌گذاری کرده است.

منبع: bama.ir

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :