نسخه Hakone از تویوتا GT86

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | جمعه 20 ارديبهشت 1398 در ساعت 2 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تویوتا GT86 یکی از خودروهای اسپرت و جالبی است که طیف گسترده‌ای از جامعه توان خریداری آن را دارند و همین ویژگی به محبوبیت فراوان آن یاری کرده است. اکنون برای ایجاد تنوع بیشتر، نسخه‌ای ویژه از این خودرو برای سال 2020 عرضه شده است.

این نسخه که نام یکی از بهترین مسیرهای رانندگی جهان یعنی Hakone را بر خود دارد، با بدنه‌ای سبز رنگ (ویژه خودروهای مسابقه‌ای بریتانیا) متمایز شده است. این رنگ سبز جلب توجه‌کننده با اسپویلر مشکی و رینگ‌های 17 اینچی برنزی تضاد زیبایی ایجاد کرده است. چراغ‌های LED جلو و خروجی دوگانه اگزوز از جنس کروم همچون مدل‌های عادی GT86، در این نسخه نیز نصب شده است.

ویژگی‌های ظاهری خاص این خودرو در فضای کابین نیز امتداد یافته که می‌توان صندلی‌های دو رنگ از جنس چرم و آلکانترا را مثال زد. این صندلی‌ها توسط زیرآرنجی از یکدیگر جدا شده‌اند. نشان تویوتا GT86 روی داشبورد حک شده و پوشش فرمان، ترمز پارک و اهرم تعویض دنده با دوخت متضاد تزئین شده است.

کابین نسخه ای خاص از تویوتا GT86 با تزئینات ویژه

سیستم تهویه خودکار دو منطقه‌ای، صندلی‌های مجهز به گرم‌کن ، سیستم ضد سرقت، کروز کنترل، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای از دیگر تجهیزات قابل ذکر این خودرو هستند. به عنوان هدیه‌ای ویژه، خریداران نسخه Hakone از تویوتا GT86، کاور کلید منقش به لوگوی 86 را دریافت خواهند کرد.

تویوتا GT86 نسخه Hakone

ویژگیهای فنی این مدل نیز نسبت به مدل استاندارد بدون تغییر مانده و در نسخه Hakoneنیز کماکان شاهد نصب پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری تخت هستیم که 205 اسب‌بخار قدرت و 211 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. خریداران امکان سفارش این خودرو با جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک یا شش سرعته دستی را خواهند داشت.

فروش تویوتا GT86 نسخه Hakone از پاییز سال جاری در بازار آمریکای شمالی آغاز و قیمت آن نیز در زمان نزدیک عرضه اعلام خواهد شد. با این‌حال پیش‌بینی می‌شود قیمت پایه این خودرو از29,355 دلار آغاز شود.

منبع: bama.ir

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :