میتسوبیشی، آیا تولد دوباره لنسر می تواند میتسوبیشی را به میادین مسابقه اتومبیلرانی باز گرداند

10 / 10
از 2 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 10 تير 1398 در ساعت 30 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر جزو علاقه مندان به اخبار خودرو باشید می دانید که خودروی میتسوبیشی لنسر برای اولین بار در سال ۱۹۹۲ پا به عرصه بازار خودرو نهاد. در طی این سالها خودروی لنسر مدلهای جدید و مختلفی را به خود دیده است. بهره گیری از مدل های سدان چهار درب و یا هاچ بک پنج درب طبق طراحی ژاپنی و شتاب فوق العاده خودرو از ویژگی های بارز خودرو محسوب می گردد. نسخه تکامل یافته میتسوبیشی لنسر ایکس با برخورداری از موتور توربو شارژ ۲ لیتری ۴ سیلندر و گیربکس اتومات دو کلاچه و سیستم چهار چرخ متحرک S-AWC دارای ویژگی های مشترک زیادی با نسل جدید رنو مگان RS است. بررسی اخبار خودرو میتسوبیشی لنسر نشان از تولید یازدهمین نسل تکامل یافته خودروی لنسر توسط گروه خودروسازی رنو-نیسان- میتسوبیشی دارد. طبق آخرین اخبار خودرو منتشر شده این خودرو با سیستم چهار چرخ متحرک در رده خودروهای با پلتفرم F4 گروه خودروسازی رنو-نیسان-میتسوبیشی قرار می گیرد.    

میتسوبیشی، آیا تولد دوباره لنسر می تواند میتسوبیشی را به میادین مسابقه اتومبیلرانی باز گرداند

اخبار خودرو میتسوبیشی

طبق آخرین اخبار خودرو تولید میتسوبیشی لنسر فعلی در سال ۲۰۱۷ متوقف شد. اما تولید یک مدل سوپر سالن از آن در بازار خودرو کشورهای چینی زبان بدلیل محبوبیت آن تا کنون ادامه دارد. در واقع از سال ۲۰۰۷ تا سال ۲۰۱۶ کمپانی بر روی نسل جدید خودرو میتسوبیشی لنسر تحقیقات گسترده ای انجام داد. در مورد آخرین اخبار خودرو میتسوبیشی لنسر باید گفت که آقای اوسامو ماساکو رئیس هیئت مدیره میتسوبیشی در صدد احیای تکامل محصولات برند میتسوبیشی است. وی برنامه بازسازی دوباره برند را با هدف بازگشت قدرت در رده خودروهای مسابقه ای شروع کرده است. تولید و عرضه مدل تکامل یافته لنسر به عنوان یک ماشین قدرتی و سرعتی نمونه ای از آخرین اخبار خودرو مربوطه است. میتسوبیشی بازگشت دوباره قدرت را با احیای لنسر آغاز کرده است. این برنامه جدی شرکت میتسوبیشی برای بازگشت به دوران طلایی خودروسازی های ژاپنی است. برند میتسوبیشی از جمله برندهای قدیمی و معتبر ژاپنی بوده که محصولات باکیفیت و متنوعی را تولید و در بازارهای مختلف عرضه می کند. یکی از بزرگترین بازارهای میتسوبیشی بازار چین بوده و این شرکت همکاری های گسترده ای با شرکتهای مختلف چینی در زمینه انتقال فناوری و تکنولوژی خودرو دارد. از اینرو محصولات این شرکت در بازار چین فروش قابل توجهی داشته و از محبوبیت بالایی برخوردارند. 

میتسوبیشی، آیا تولد دوباره لنسر می تواند میتسوبیشی را به میادین مسابقه اتومبیلرانی باز گرداند

آخرین اخبار خودرو میتسوبیشی لنسر

آخرین اخبار خودرو میتسوبیشی لنسر حاکی از این است که نسل جدید خودروی متسوبیشی لنسر با بهبود طراحی ظاهری، بهبود عملکرد موتور از طریق بکار گیری موتور توربو شارژ ۲ لیتری با قدرت ۲۹۶ اسب بخار و ۲۹۵ فوت گشتاور تصمیم به فتح میادین مسابقه را دارد. از طرفی سیستم نیمه هیبرید ۴۸ ولتی که در گروه خودروسازی رنو-نیسان-میتسوبیشی بکار می رود موجب بهبود عملکرد و افزایش قدرت موتور تا ۳۴۱ اسب بخار و ۳۱۹ فوت گشتاور می شود. بدین ترتیب اخبار خودرویی پیرامون نتیجه عملکرد خودروی لنسر تکامل یافته در میادین مسابقه خواهد بود. این خودرو توسط گروه خودروسازی میتسوبیشی و رقبای آن طراحی و عرضه شده و امید زیادی به بازگشت اعتبار و قدرت میتسوبیشی در رده خودروهای قدرتی و سرعتی خواهد بود. نسل یازدهم خودروی میتسوبیشی لنسر با نمایش فوق العاده خود تمام در مسابقات امیدهای این شرکت را برای احیای سایر محصولات این شرکت خودروسازی معتبر ژاپنی زنده کرده است.

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :