شمارش معکوس برای مسابقات Roborace

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | جمعه 20 ارديبهشت 1398 در ساعت 4 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مسئولان برگزاری مسابقه Roborace به تازگی تعدادی عکس منتشر کرده‌اند که سه خودروی آزمایشی ساخته شده برای شرکت در این مسابقه را نمایش می‌دهد. این تصاویر که روی یکی از شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته، طراحی ظاهری زیبای این سه خودرو که با نوارهای رنگی تزئین شده‌اند را به معرض نمایش گذاشته است.

این خودروهای آزمایشی که DevBot 2.0 نام گرفته‌اند، با الهام از خودروهای مسابقه‌ای LMP طراحی و ساخته شده‌اند و برخلاف آنچه از نام Robocar برمی‌آید، به محفظه‌ای برای جایگیری راننده مجهز شده‌اند. این درست است که مسابقه Roborace برای رقابت خودروهای کاملاً خودران برپا شده و نقش پشتیبان را برای مسابقه فرمولE ایفا می‌کند، اما چالش‌های فنی فعلی مانع اجرای بخشی از برنامه‌ها شده است. در حال حاضر قرار بر این شده که خودروها در نیمه اول هر رقابت توسط یک راننده هدایت شوند پیش از آن‌که سامانه خودران برای نیمه دوم مسابقه هدایت خودرو را برعهده بگیرد.

جزئیات تقویم برگزاری این مسابقات نیز هنوز اعلام نشده اما اعلام شده که خودروهای برقی آزمایشی برای مسابقه Roborace در پیست‌های مسابقه واقع در اسپانیا، ایتالیا، انگلستان، مجارستان و ایالات متحده حاضر خواهند شد. اولین رویداد از این سری رقابت‌ها دوشنبه آینده در اسپانیا و البته پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

خودران مسابقه ای جهت حضور در مسابقات ربوریس

مدیر اجرایی Roborace و قهرمان فصل 2016/2017 مسابقات فرمول E یعنی Lucas diGrassi ، اعلام کرده که در اولین فصل از مسابقات یاد شده کمتر از 10 خودرو شرکت خواهند داشت. شاید برنامه‌های Roborace برای مسابقات خودروهای خودران هنوز کمی از مرحله عمل فاصله داشته باشد اما این مجموعه همچنان در حال تلاش است تا به هدف مهم خود در سال 2021 یعنی کسب قهرمانی با خودروهای خودران برقی در مسابقات دست یابد.

منبع: bama.ir

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :