روز جهانی لندرور با دیفندر

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | جمعه 20 ارديبهشت 1398 در ساعت 7 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

روز 30 آوریل سال 1948 بود که اولین نسل لندرور با نام سری یک در نمایشگاه خودرو آمستردام به جهانیان معرفی شد. به همین دلیل هرسال هواداران این اسطوره جانسخت، روز 3 آوریل را با عنوان «روز جهانی لندرور» گرامی می‌دارند. لندرور نیز نسبت به این روز مهم بی‌تفاوت نبوده و سال 2018 مراسمی به عنوان هفتادمین سالگرد این واقعه مهم برگزار کرد. امسال اما شاید کار مهم‌تری از جانب این شرکت بریتانیایی انجام شده و آن هم چیزی نبوده جزء انتشار تعدادی تصویر کاملاً تازه از نسل جدید دیفندر که در حال گذرانیدن آزمایش‌های پیش از تولید است.

اعلام شده که این خودروی آزمایشی، مسافتی بالغ بر یک و نیم میلیون کیلومتر را در مسیرهای گوناگون پیموده و اکنون نیز برای بررسی‌های بیشتر به منطقه Tusk Trust در کنیا رفته است. اگر درباره این منطقه تاکنون نشنیده‌اید، بد نیست بدانید این ناحیه از سال 1990 به بعد به عنوان منطقه‌ای حفاظت شده شناخته می‌شود. یکی از خودروهای تحت بررسی برای جابه‌جاکردن بارهای سنگین و عبور از مسیرهای ناهموار و حتی رودخانه‌ای آزمایش خواهد شد که بنابه گفته لندرور عبور از این مسیرها کاری بسیار سخت خواهند بود. به غیر از این‌ها، بررسی نسل جدید دیفندر شامل بیش از 45 هزار مورد آزمایش اختصاصی بوده که در نقاط مختلف جهان انجام خواهد شد. به عنوان مثال می‌توان عبور از مسیر سنگلاخ به طول بیش از 3 کیلومتر در کوهستان‌های ایالت کلرادو و یا تست سازگاری با حرارت بیش از 50 درجه بیابان و دمای منفی 40 درجه در شرایط قطبی را به عنوان تعدادی از آزمایش‌های انجام شده نام برد.

تصاویر از نسخه پروتوتایپ لندرور دیفندر در حال تست

در تصاویری که انتشار یافته، بدنه خودروهای تحت بررسی با برچسب‌های استتاری پوشانده شده اما می‌توان دریافت که این نسل هم در دو نسخه سه و پنج در تولید خواهد شد که در اندازه فاصله محورها نیز متفاوت خواهند بود. براساس شنیده‌ها قرار است یک پیکاپ تک کابین نیز بعدها به سایر اعضای خانواده دیفندر اضافه شود.

با وجود آن‌که شرکت لندرور اواخر سال جاری میلادی را به عنوان تاریخ معرفی رسمی این خودرو اعلام کرده، اما خبرهای تازه از احتمال معرفی این خودرو در ماه سپتامبر حکایت می‌کنند. هنوز مشخص نیست که در صورت صحت داشتن چنین خبری، در نمایشگاه خودرو فرانکفورت شاهد معرفی دیفندر خواهیم بود یا رویدادی جداگانه برای رونمایی از آن برگزار خواهد شد.

 
منبع: bama.ir
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :