رنو کولیوس جدید بزرگ، راحت و قدرتمند در میان خودروهای شاسی بلند رنو

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 10 تير 1398 در ساعت 36 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پیگیری روزانه اخبار خودرو و اطلاع از آخرین محصولات و نوآوری های بخش خودرو مورد توجه علاقه مندان زیادی است. محصولات کانسپت، خودروهای مجهز به آخرین تکنولوژی و فناوری های روز، رونمایی از محصولات جدید و برگزاری نمایشگاه های مختلف خودرو و صنایع وابسته جزو اخبار خودرو مهم و جذاب برای علاقه مندان بشمار می رود. در ادامه به بررسی یکی از محبوب ترین محصولات گروه خودرو سازی رنو به نام رنو کولیوس می پردازیم. این شاسی بلند زیبا و جذاب با ورود به بازار و در مدت کوتاهی توانست به رقیب قدرتمندی برای شاسی بلندهای بزرگ معروف تبدیل شود. گروه خودروسازی رنو با معرفی کولیوس جدید به بازار همانند گذشته سعی در حفظ سهم بازار و مشتریان خود دارد. در ادامه با بررسی آخرین اخبار خودرو کولیوس و ویژگیهای آن می پردازیم.

 

آخرین اخبار خودرو در مورد محصول جدید رنو

رنو کولیوس جدید با ظاهری بزرگتر، قدرت و امکانات رفاهی بیشتر یکی از برترین محصولات گروه شاسی بلندهای رنو محسوب می شود. آخرین اخبار خودرو کولیوس حاکی از آن است که رنو کولیوس جدید به فاصله دو سال بعد از ورود به بازار اروپا با ظاهر مدرن تر و جذاب بیرونی و امکانات رفاهی بی نظیر در داخل کابین خودرو حداکثر آسایش و رفاه را برای سرنشینان به همراه می آورد. طبق آخرین اخبار خودرو منتشر شده رنو کولیوس جدید از نظر جلو پنجره، رینگ های جدید ۱۸ اینچ و با ترکیبی از رنگ مشکی الماسی زیبا، نوار کرومی کنار بدنه و هماهنگی بی نظیر میان جلو و عقب خودرو از نظر ظاهر بیرونی جلوه شیک و مدرن تر از نسل قبلی خود پیدا کرده است. طبق آخرین اخبار خودرو کولیوس جدید در داخل کابین دارای تغییرات زیادی است. طول ۴۶۷۰ میلیمتر و فاصله بین دو محور ۲۷۱۰ میلیمتر موجب ایجاد فضای بزرگ داخل کابین برای سرنشینان شده است. در ردیف دوم دو صندلی راحت تعبیه شده و میان آنها یک کنسول میز مانند برای رفاه هر چه بیشتر افراد طراحی شده است. فضای بار عقب خودرو ۵۷۹ لیتر بوده که در صورت تا کردن صندلی های ردیف دوم این فضا به ۱۷۹۵ لیتر افزایش می یابد. صندلی های جلو رنو کولیوس جدید با تنظیم برقی شش حالته و فضای بزرگ و دارا بودن حالت گرم کن و سرد کن بیشترین رفاه و راحتی را برای سرنشینان به ارمغان خواهد آورد.

رنو کولیوس جدید بزرگ، راحت و قدرتمند در میان خودروهای شاسی بلند رنو

آخرین اخبار خودرو در مورد رنو کولیوس جدید

طبق آخرین اخبار خودرو کولیوس جدید با بهره گیری از سیستم انتقال قدرت برقی ایکس ترونیک بهبود هندلینگ و رانندگی راحت را به همراه خواهد داشت. سیستم های کمکی ترمز، سیستم هوشمند روشنایی لامپها و صفحه نمایش بزرگ و هوشمند اپل از دیگر خصوصیات رنو کولیوس جدید است. طبق آخرین اخبار منتشر شده این خودرو در آستانه ورود به بازار اروپا بوده و به بسیاری از کشورهای دیگر نیز صادر خواهد شد. گروه خودروسازی رنو همواره با بهره گیری از آخرین تکنولوژي های روز و طراحی مدرن در حال توسعه و طراحی محصولات جدید خواهد بود. اخبار خودرو گروه خودروسازی رنو از طراحی هوشمند انواع مدل های خودرو شاسی بلند و سدان تا پایان سال ۲۰۲۰ دارد بنابراین طبق اخبار خودرو منتشر شده علاقه مندان به رنو در ماه های آتی خبرهای بیشتری در مورد محصولات جدید رنو خواهند شنید.

رنو کولیوس جدید بزرگ، راحت و قدرتمند در میان خودروهای شاسی بلند رنو

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :