تیونینگ فورد موستانگ و F-150 برای عملکرد بهتر

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | جمعه 20 ارديبهشت 1398 در ساعت 20 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فورد موتورز آمریکا در آستانه برگزاری نمایشگاه خودرو نیویورک، به کمک تیونر معتمد خود راش (Roush)‌ دو محصول ناآرام را معرفی کرد. اولی کوپه موستانگ Stage 3 و دیگری پیکاپ آفرود F-150 تقویت‌شده است.

آن‌ها با استفاده از سوپرشارژرهای برند TVS مدل R2650کاری کردند که از پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر V شکل فورد موستانگ 710 اسب‌بخار قدرت و 827 نیوتن‌متر گشتاور بیرون کشیده شود. نکته جالب اینجاست که تنها نسخه شلبی GT500 ظرفیت تحمل چنین فشاری را داشته است.

راش علاوه‌بر استفاده از مکانیزم پرخوران سوپرشارژر از سیستم پویای اگزوزها نیز استفاده کرده است تا مشتری علاوه‌بر کنترل نحوه تنفس خودرو، روی چگونگی صدای دلهره‌آور آن نیز کنترل داشته باشد. البته موستانگ جدید همه‌چیز را فدای بخش فنی نکرده است. در طراحی بیرونی این خودرو شاهد استفاده گسترده از المان‌های آیرودینامیکی هستیم. شامل جداکننده هوا زیر سپر جلو و متمرکزکننده هوا زیر سپر عقب، جلوپنجره میله‌ای که در حقیقت امضای اصلی راش است و البته بادی‌کیت برجسته که جلوه اصلی آن را روی گلگیرها و رکاب می‌توان مشاهده کرد.

فورد پیکاپ اف 150 با تیونینگ راش

پروژه دیگر رواش؛ پیکاپ غول‌آسای F-150‌ که اکنون بیش از هر زمان دیگری آفرود نشان می‌دهد. دلیل این تفاوت توانایی برای پیمایش‌های خارج جاده‌ای استفاده این خودرو از سیستم تعلیق حرفه‌ای Fox 2.0 است که افزایش ارتفاعی معادل 5 سانتی‌متر را به اجرا درآورده است. این اتفاق علاوه‌بر جذاب‌تر کردن چهره این خودرو، افزایش پایداری آن را نیز در پی داشته است. روی این خودرو نیز همان سیستم پویای اگزوز نیز دیده می‌شود.

F-150 تیون‌شده نیز از نظر ظاهری سبک متفاوتی از جسارت را به عرضه گذاشته است. تغییراتی مانند تعویض کلیه قطعات روی جلوپنجره، رکاب‌ها و البته کاسه چراغ‌های جلو و عقب.

محصولات جدید راش در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

 منبع: bama.ir

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :