بررسی میزان فروش خودرو هیوندای در سال ۲۰۱۸

9 / 10
از 8 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 9 تير 1398 در ساعت 53 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش خودرو

عملکرد جهانی برند هیوندای در سال های اخیر از روند رشد صنایع جهانی پیروی نکرده است. در همین راستا طبق آخرین اخبار خودرو هیوندای در سال ۲۰۱۸ به میزان فروش ۴.۵ میلیون دستگاه دست یافت. میزان فروش خودرو هیوندای در بازار عربستان سعودی و چین با روند نزولی همراه بود. طبق آخرین تحقیقات بازار انجام گرفته در موورد وضعیت برند هیوندای در جهان، پیش بینی می شود میزان فروش خودرو در سال ۲۰۲۵ به عدد ۵.۴ میلیون دستگاه برسد. شرکت هیوندای ششمین خودروساز بزرگ جهان بوده و یکی از جوان ترین شرکتهای خودروسازی در دنیا محسوب می شود. بیشترین میزان فروش خودرو هیوندای در قاره آسیا، اقیانوسیه‌ و آمریکا شامل آمریکای شمالی، مرکزی و جنوبی است. همچنین برندهای خودروسازی کره ای در بازار آفریقایی طی دهه گذشته منتهی به سال ۲۰۱۸ از رشدی معادل ۱۹.۴ درصد برخوردار بودند.

بررسی میزان فروش خودرو هیوندای در سال ۲۰۱۸

بررسی و آنالیز فروش هیوندای در جهان

در بررسی علل و نقاط ضعف برند فروش خودرو هیوندای به همراه رده خودروهای عرضه شده در می یابیم که کمبود یک پیکاب در میان محصولات هیوندای به شدت احساس می شود. از طرفی در بازارهای نیم کره جنوبی زمین شامل آفریقای جنوبی، آفریقا و اقیانوسیه بازار خودروهای پیکاب از وضعیت خوبی برخوردار است. بدین ترتیب میزان خرید خودرو برند هیوندای در این بازارها با افت محسوسی روبرو است. شرکتهای خودروسازی کره جنوبی از جمله هیوندای به این موضوع واقف بوده و سعی در طراحی و تولید پیکاب دارند. طبق برنامه مشخص شده شرکت هیوندای اولین مدل خود را تا سال ۲۰۲۰ به بازار روانه می کند بدین ترتیب می تواند میزان فروش خودرو را در این بازارها نیز افزایش دهد. شرکت هیوندای اعلام کرده است که یک پیکاب با سایز بزرگ همانند شاسی بلند بزرگ سانتاکروز در منطقه NAFTA جهت فروش داخلی و صادرات به بازارهای جهانی تولید خواهد شد. تمرکز طراحی و تولید این پیکاب جدید بر پایه پلتفرم توسان جدید که در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد می باشد. این پیکاب به عنوان رقیبی برای پیکاب معروف تویوتا به نام هایلوکس خواهد بود و به افزایش میزان فروش خودرو در این بازارها کمک شایانی میکند.

بررسی میزان فروش خودرو هیوندای در سال ۲۰۱۸

بررسی میزان فروش خودرو هیوندای در بازارهای جهانی

میزان فروش برند هیوندای در سال ۲۰۱۸ در رده خودروهای سبک حدود ۴.۵ دستگاه بود. این به معنی ادامه روند ثابت گذشته در فروش خودرو است. به عبارتی در سال ۲۰۱۸ میزان خرید خودرو هیوندای در بازارهای داخلی و صادراتی حدود ۰.۳ درصد رشد منفی داشته است. از سال ۲۰۱۰ میزان فروش هیوندای حدود ۱۸.۲ درصد افزایش داشته است. در این مدت میزان فروش خودرو سبک در جهان از مقدار ۷۳.۷ میلیون دستگاه خودرو به ۹۴.۳ میلیون دستگاه خودرو افزایش یافته است. میزان رشد سالیانه فروش هیوندای ۲.۳ درصد و میزان رشد جهانی ۳.۵ درصد است و این به معنی رشد آهسته و کمتر از حد نرمال جهانی افزایش فروش خودرو و سهم بازار هیوندای در این سال ها است. طبق آخرین اخبار خودرو هیوندای در فاصله سالهای ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۵ به افزایش فروش از ۴.۵ میلیون دستگاه به ۵.۴ میلیون دستگاه خواهد رسید.

طبق بررسی های بعمل آمده از کلیه برندهای خودروسازی جهان در حدود ۱۵۰ بازار خودرو، نتایج در مورد برند هیوندای نشان دهنده این است که در فاصله سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۵ میزان فروش خودرو هیوندای در سطح جهانی در تمام بازارها و برای تمام مدل ها با افزایش فروش مواجه خواهند شد.

بررسی میزان فروش خودرو هیوندای در سال ۲۰۱۸

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :