خودرو آئودی Q7 مدل ۲۰۲۰

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | دوشنبه 10 تير 1398 در ساعت 23 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آخرین اخبار خودرو در مورد آئودی Q7 مدل ۲۰۲۰ حاکی از تغییرات کوچک زیادی در وضعیت ظاهری خودرو است. این تغییرات در داخل خودرو بیش از تغییرات خارجی است. طبق تصاویر محرمانه ای که در مورد خودروی آئودی Q7 مدل ۲۰۲۰ فاش شده است این خودرو در جلو و عقب خود دچار تغییرات زیادی شده است. اما به تمام این تغییرات موتور هیبریدی پرقدرت خودرو را نیز اضافه کنید.

 

آخرین اخبار خودرو آئودی Q7 مدل ۲۰۲۰ ، تغییرات ظاهری خودرو

طبق آخرین اخبار خودرو Q7 و تصاویر منتشر شده خودروی آئودی Q7 از یک جلو پنجره واحد و بزرگ بهره می برد. این جلو پنجره بزرگ منجر به ظاهر جسور و متحورانه برای این خودروی شاسی بلند شده است. چراغهای جلو خودرو با طراحی جدید و مدرن، لامپهای ال ای دی هوشمند به خوبی تمام زوایای جلوی خودرو را روشن می نماید. بدین ترتیب شب هنگام یک رانندگی ایمن و مطمئن را برای شما فراهم خواهد آورد. طراحی خطوط زیبای بدنه خودروی آئودی Q7 که از جلو به عقب خودرو کشیده شده است حالت آیرودینامیک خودرو را نشان داده و در نهایت هماهنگی با جلو و عقب خودرو است. این نوار کرومی رنگ از امتداد چراغ های جلو تا چراغ های عقب خودرو کشیده شده و حالت جسورانه خودرو را نشان می دهد. اخبار خودروی آئودی Q7 از تفاوت اساسی مدل ۲۰۲۰ با سایر مدل های آئودی Q7 دارد.

خودرو آئودی Q7 مدل ۲۰۲۰

کمپانی آئودی پیش بینی می کند که با ورود این خودرو به بازار اروپا با طراحی ظاهری جدید و مدرن و ظرافت آلمانی در ساخت خودرو یکی از قدرتمندترین رقبا در گروه خودروهای شاسی بلند خواهد بود. این خودرو در حال حاضر مراحل آخر طراحی خود را پشت سر می گذارد و شرکت در نظر دارد در سال ۲۰۲۰ آنرا رونمایی و وارد بازار نماید.

خودرو آئودی Q7 مدل ۲۰۲۰

اخبار خودرو آئودی Q7 در مورد تغییرات داخلی خودرو

طبق آخرین اخبار خودرو Q7 و تصاویر فاش شده در مورد خودروی آئودی Q7 این خودرو در داخل کابین خود دارای تغییرات زیادی است. داشبورد جدید خودرو با طراحی متفاوت و دیجیتال دارای یک صفحه نمایش لمسی و دوگانه است. این صفحه نمایش لمسی در وسط داشبورد خودرو نصب شده و کنسول وسط جلو خودرو با طراحی جدید حداکثر هماهنگی را با داشبورد نشان می دهد. اگر چه بسیاری از اجزای داخلی خودرو همانند مدل های پیشین آن بوده ولیکن شرکت آئودی از آخرین اخبار منتشر کرده در مورد این مدل اعلام کرده است که فضای داخل کابین به اندازه ۱۱ میلیمتر بزرگتر شده است. خودروی آئودی Q7 از یک تکنولوژي پیشرفته ارتباطات بهره می برد. این سیستم شامل نویگیشن MMI و ارتباط آئودی بوده که ارتباطات زیادی مانند اطلاعات ترافیک تا برقراری ارتباط با سایت های مختلف مانند آمازون را شامل می شود.

خودرو آئودی Q7 مدل ۲۰۲۰

طبق آخرین اخبار خودرو آئودی Q7 برای رونمایی و عرضه در بازار اروپا با دو نوع موتور دیزل و یک نوع موتور بنزینی تولید خواهد شد. تمام مدل ها از یک سیستم نیمه هیبریدی ۴۸ ولتی برخوردار بوده ولیکن کمپانی جزئیات بیشتری در مورد خودرو منتشر نکرده است. خودرو برای بازار آمریکا با موتورهای با حجم متفاوت در نظر گرفته شده است. شرکت آئودی در اخبار خودرو آئودی Q7 مدل های هیبریدی را نیز در برنامه قرار داده است و لیکن زمان رونمایی آن مشخص نیست. قیمت خودرو نامشخص بوده و شرکت در نظر دارد این خودرو را در سپتامبر آینده در اروپا رونمایی کند.

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :