بررسی آمار فروش خودروهای برند کیاموتورز در سال ۲۰۱۹

9 / 10
از 4 کاربر
« بازگشت به لیست اخبار | یکشنبه 9 تير 1398 در ساعت 59 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش خودرو

برند کیاموتورز یکی از برندهای مطرح و محبوب در بازار خودرو بشمار می آید. کمپانی هیوندای-کیاموتورز به عنوان یکی از شرکتهای مطرح خودروسازی کره جنوبی و هیوندای با تولید محصولات متنوع و طراحی مدرن و جذاب خودروهای خود به فروش خودرو بالایی در بازار داخلی و جهانی دست یافته اند. خودروهای کره ای با بهره گیری از طراحی مدرن، امکانات متنوع و تکنولوژی روز توانسته اند به رقابت با برندهای مطرح آمریکایی و اروپایی بپردازند. از اینرو همه ساله تعداد زیادی از علاقه مندان خودروهای برند هیوندای و کیا در کشورهای آمریکایی و اروپایی ترجیح می دهند که از نسبت به خرید خودروهای کره ای اقدام نمایند. در ادامه به بررسی آمار فروش خودروهای برند کیا در سطح جهانی و بازار آمریکا می پردازیم.

بررسی آمار فروش خودروهای برند کیاموتورز در سال ۲۰۱۹

بررسی آمار فروش خودرو در بازار داخلی و صادراتی کیاموتورز در سال ۲۰۱۹

طبق آخرین اخبار خودرو و گزارشات منتشر شده از فروش خودرو مدل های مختلف کیا در سال ۲۰۱۹، در مدت زمان ۵ ماهه اول سال ۲۰۱۹ فروش خودروهای کیا موتورز به ۶۱۳۳۷۱ دستگاه رسیده است. این تعداد خودرو کیا در بازار داخلی کره جنوبی و بازارهای صادراتی این برند به فروش رسیده اند. انواع خودروهای برند کیا که در برنامه فروش سال ۲۰۱۹ قرار دارند شامل خودروهای پیکانتو، ریو، استینگر، استونیک، اپتیما، K3، کادنزا و K9، سلتوس، نیوسول، نیرو، اسپورتیج، سورنتو، موهاوی، کارنیوال، خودروهای سنگین، اتوبوس و خودروهای نظامی هستند. طبق گزارشات فروش خودرو منتشر شده در مدت زمان ۵ ماه اول سال ۴۱۴۲۳۰ دستگاه انواع خودروهای برند کیا به کشورهای دیگر صادر شده است. میزان فروش خودرو در بازار داخلی ۱۹۹۱۴۱ دستگاه خودرو بوده است. در میان انواع مدل های خودرو کیا بیشترین میزان خرید خودرو در بازارهای صادراتی مربوط به پیکانتو با تعداد ۶۸۵۳۴ دستگاه و در رده دوم و سوم به ترتیب نیو سول به تعداد ۶۶۸۲۰ دستگاه و اسپورتیج با ۶۵۱۲۹ دستگاه قرار دارند.

از این تعداد فروش خودرو کیا در بازارهای صادراتی ۳۴۲۸۲ دستگاه بصورت قطعات منفصل یا KD ارسال شده است و مابقی بصورت خودروهای CBU از کره صادر شده اند. 

بررسی آمار فروش خودروهای برند کیاموتورز در سال ۲۰۱۹

بررسی آمار فروش خودرو کیاموتورز در آمریکا در ماه می سال ۲۰۱۹

طبق آخرین اخبار منتشر شده در مورد تعداد فروش خودرو برند کیا در بازار آمریکا در ماه می گذشته در مجموع تعداد ۶۰۰۶۲ دستگاه فروخته شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش فروش خودرو را نشان می دهد. در ماه می سال ۲۰۱۸ تعداد ۵۹۴۶۲ دستگاه خودرو کیا در بازار ایالات متحده فروخته شد. مردم ایالات متحده به خودروی کیا سول و کیا فورت بیش از سایر مدل های برند کیا تمایل نشان داده اند بنابراین میزان خرید خودرو کیاسول در ماه می سال ۲۰۱۹ ۱۰۷۱۳ دستگاه و کیا فورت ۱۰۳۶۶ دستگاه بود. طبق گزارشات فروش خودرو منتشر شده در مدت زمان ۵ ماه اول سال ۲۰۱۹ میلادی در بازار آمریکا در مجموع ۲۴۸۰۴۳ دستگاه خودروی کیا به فروش رسیده است. این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حاکی از رشد ۵ درصدی است. میزان فروش خودرو در ۵ ماه اول سال ۲۰۱۸ تعداد ۲۳۶۹۹۲ دستگاه بود. سه مدل خودرو محبوب کیا در مدت زمان ۵ ماهه اول سال ۲۰۱۹ در آمریکا که بیشترین فروش خودرو را داشته اند به ترتیب کیا فورت، کیا سورنتو و کیا سول هستند.  

بررسی آمار فروش خودروهای برند کیاموتورز در سال ۲۰۱۹

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :