معرفی خودرو پژو 207i

1 / 10
از 5 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 16 اسفند 1399 در ساعت 56 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خودرو پژو 207i

خودرو پژو 207i علاوه بر طراحی زیبا و ظاهر اسپرت، متناسب با آخرین تکنولوژی های روز به مرحله تولید رسیده است. ویژگی های مهم و حائز اهمیتی نظیر تطابق با استانداردهای روز اروپا، قدرت موتور بالا، قیمت مناسب، مصرف سوخت بهینه، امکانات دینامیکی مطلوب و شتاب مناسب آن، میان افراد مختلف در اقصی نقاط جهان از محبوبیت قابل توجهی بهره می برد.

طراحی داخلی زیبا، شکل ظاهری برجسته و فرم چالاک پژو 207i وقار منحصر به فرد و حس آرامش را در سرنشینان متبلور ساخته است. نوین ترین پیشرفت های مهندسی و فنی در طراحی و تولید خودروی 207i تحقق یافته است.

در همین مورد بخوانید: فروش اقساطی خودرو های داخلی

این خودرو در کشور ایران در دو نوع گیربکس اتوماتیک و فنی و با امکانات فول آپشن ارائه می گردد. تولید خودرو پژو 207i نه تنها در کارخانه ایران خودرو، بلکه در کشورهایی نظیر چین، مالزی، آرژانتین و برزیل که در زمره شرکای تجاری کمپانی پژو به شمار می آیند، هم وارد مرحله تولید شده و به بازار ارائه می گردد.

 207

 

پژو 207i کاملا متناسب با وضعیت آب و هوایی، سوخت مصرفی و نوع جاده های موجود در کشور ایران هماهنگ سازی شده و با این شرایط کاملا تطابق و هماهنگی دارد. از مهم ترین مزایای 207i می توان به قدرت بالای موتور و مصرف پایین و بهینه سوخت موتور TU5 اشاره نمود.

در همین مورد بخوانید: چطور و از کجا خودرو اقساطی بخریم؟

ارائه خدمات متنوع و گسترده پس از فروش شرکت ایران خودرو در تضمین کیفیت، کاهش هزینه های نگهداری و عمر مفید و بالای قطعات پژو 207i راهگشا می باشد.

مشتریان گرامی قادر خواهند بود با مراجعه به وب سایت مبین خودرو، از انواع خودروها، قیمت روز و همچنین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند. در صورت لزوم در تماس با کارشناسان مجموعه ما راهنمایی های لازم را در رابطه با فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو کسب نمایند.

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :