مشخصات تیبا صندوق دار

9 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 19 اسفند 1399 در ساعت 48 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ابعاد و اندازه تیبا صندوق دار

تیبا صندوق دار، با داشتن طولی به اندازه 4105 میلی متر و عرضی به اندازه 1635 میلی متر، می توان گفت خودرویی معمولی و استاندارد می باشد. اندازه این خودرو به قدری است که در هیاهوی شلوغی شهر، بتوانید به راحتی پارک کنید و از رانندگی لذت ببرید. اندازه این خودرو سبب شده است که خانوم ها نیز مشتاق رانندگی با آن باشند.

در طراحی خودرو تیبا صندوق دار، سعی بر این شده که سرنشینان بتوانند به راحتی در جای خود مستقر شوند و آسایش داشته باشند. همچنین در طراحی این خودرو نیز به صندوق آن اهمیت داده شده است و جای زیادی را دارا است و برای خانواده ای 4 الی 5 نفره بسیار مناسب و خانواده پسند می باشد.

در همین مورد بخوانید: فروش اقساطی خودرو های داخلی

تیبا صندوق دار از نظر سوخت و بنزین چگونه است؟

در دنیای امروزی، بسیاری از خودرو ها با مصرف بالای بنزین، باعث نارضایتی مردم شده اند. تیبا صندوق دار با داشتن سیکل مناسبی از مصرف سوخت یعنی به ازای هر 100 کیلومتر، 7.1 لیتر بنزین مصرف می کند که می تواند یکی از خودرو های مناسب باشد که هم به خریدار و مالک کمک می کند که مبلغ کمتری بابت بنزین مصرف کند، هم باعث کاهش آلودگی در سطح شهر می شود.

البته این نکته را نیز باید گفت که در شرایط ایده آل و مناسب، مصرف سوخت تیبا صندوق دار نیز از این عدد ( 7.1 ) نیز کمتر می شود.

در همین مورد بخوانید: فروش اقساطی خودرو با مبین خودرو

سیستم تعلیق و حس رانندگی در تیبا چگونه است؟

سیستم تعلیق و فنربندی تیبا صندوق دار، بسیار راحت و دلنشین است. این سیستم، با توجه به خودرو های هم رده ی نام آشنایی نظیر پراید و محصولات ایران خودرو، بسیار بهتر عمل می کند و این سیستم باعث شده شما از رانندگی لذت ببرید و انتخاب شما تیبا صندوق دار باشد.

سیستم تعلیق تیبا صندوق دار نسبت به خودرو های هم رده و حتی خودروهای بهتر و بالاتر نیز می توان گفت بهتر بوده و عملکرد مثبتی را از خود به جای گذاشته است.

سیستم تهویه در تیبا چگونه عمل می کند؟

سیستم تهویه در تیبا صندوق دار به دلیل داشتن موتور قدرتمند تری نسبت به خودرو های رقیب و نظیر آن مانند پراید، بهتر عمل می کند و در این خودرو قدرت سرمایش و گرمایش، بسیار خوب و قدرتمند عمل می کند.

لوازم یدکی تیبا و قیمت آن

تیبا صندوق دار به دلیل بومی بودن و ساخت داخل، از قطعات یدکی با قیمت مناسبی برخوردار است. بنابریان مالکان این خودرو در صورت داشتن مشکل و خرابی قطعه ای، می توانند با قیمتی مناسب آن را خریداری نموده و از آن استفاده نمایند.

بهترین شرایط فروش خودرو در مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :