خرید خودروی صفر کیلومتر

7 / 10
از 14 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 12 خرداد 1400 در ساعت 18 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید خودروی صفر کیلومتر علاوه بر آنکه همواره جذابیت‌های بالایی دارد، دغدغه و نگرانی های خاص خود را نیز برای کسانی که می خواهند اولین بار خودرو بخرند را داراست. برای اینکه بتوانیم در زمینه خرید خودروی صفر یک خرید موفق داشته باشیم نیازمند یکسری از مهارت هاست که قاعدتا هرکسی نمی تواند به راحتی به این مهارت ها برسد.

در بازار ایران برای انتخاب و خرید خودروی صفر مناسب، خریداران معمولا معیارهایی از جمله: طراحی جوان پسند و اسپرت، قدرت پیشرانه و فرمان پذیری خوب، عملکرد مناسب،  مصرف مناسب سوخت، امکانات و تجهیزات را هنگام خرید خودرو لحاظ می کنند. که علاوه براین معیارهای بررسی نکات فنی دیگر نیز حائز اهمیت می باشد.

در همین مورد بخوانید: فروش اقساطی خودروهای خارجی

خرید خودروی صفرکیلومتر

نکات فنی در خرید خودرو صفر

نکاتی که باید در زمان خرید خودروی صفر و تحویل آن در نظر گرفت:

  • به عنوان اولین نکته، یکی از روش هایی که شاید به چشم نیاید و در نظر بعضی تمسخر آمیز باشد می توان به این موضوع اشاره کرد که برای خرید خودروی صفر اگر قرار به انتخاب بین چند خودرو می باشد بهتر است به تاریخ تولید دقیق محصول توجه کنید و خودرویی که تاریخ تولید آن از نظر شمسی و یا میلادی (بسته به داخلی یا خارجی بودن آن) در ایام تعطیل یا روز قبل از تعطیل می باشد را انتخاب نکنید. زیرا از نظر تاثیر مستقیمی که تعطیلات بر روی ذهن و تمرکز کارگران یک کارخانه می گذارد، نمی توان غافل شد و این خودروها کیفیت کمتری نسبت به خودروهایی که در روزهای عادی تولید می شوند را دارند. 
  • درصورتی که از نمایندگی یا نمایشگاه برای تحویل خودرو تماس برقرار شد به هیچ عنوان در بعدازظهر و یا هنگام تاریک شدن هوا که نور کم است و امکان تشخیص مشکلات احتمالی دشوار، خودرو را تحویل نگیرید.
  • از آنجا که بعد از خروج خودرو از شرکت و یا نمایندگی در صورت وجود هرگونه مشکل احتمالی کسی پاسخگو نمی باشد، لذا در هنگام تحویل خودرو به هیچ وجه عجله نکنید.
  • بدنه و ظاهر خودرو را از نظر رنگ ، خط و خش ها ، ضربه ها و یا موج ها بطور کامل بررسی کنید.
  • بررسی ادوات داخل و خارج خودرو از جمله درها، کاپوت، درب باک، صندوق عقب  ، شیشه بالابرها ، کیلومتر شمار ، کولر و بررسی عملکرد آن ، تمامی آمپرها و عملکرد آن ها ، صندلی ها و...
  • بررسی موتور
  • بررسی سیستم نور و روشنایی خودرو
  • ببرسی لوازم اضافی از جمله جعبه ابزار ، جک ، زاپاس و ...
  • دریافت هرگونه مدرک از قبیل سند، کارت ماشین ، کارت سوخت ، بیمه نامه ، کارت های گارانتی و طلایی و ...

در همین مورد بخوانید: فروش اقساطی خودرو با شرایط ویژه + تحویل یک ساعته و سند بنام

بعد از بررسی موارد بالا از سوی نمایندگی یک چک لیست به خریدار خودرو ارائه می شود که خریدار با امضا کردن آن تایید می کنید که موارد موجود در لیست صحیح و سالم تحویل داده  شده است.

بعد از این امضا عملا خریدار خودرو حق اعتراض نسبت به نقض هیچکدام از موارد چک لیست از سوی نمایندگی یا شرکت مربوطه را ندارد. به همین دلیل بهتر است برای خرید خودرو آن هم بدون حاشیه از متخصصان و افراد باتجربه در این زمینه کمک بگیرد.

بهترین شرایط فروش خودرو در مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :