خرید اقساطی خودرو در سال 98

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 15 اسفند 1399 در ساعت 37 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید اقساطی خودرو،یکی از گزینه هایی برای خرید خودرو است که ما میتونیم برای جلوگیری از خرج کردن پول زیاد در یک مرحله،انتخاب کنیم. خرید اقساطی خودرو در سال 98با توجه به وضعیت اقتصادی کشور،مورد توجه مردم ایران قرار گرفت و از همین جهت بسیاری از کسانی که به کار خرید و فروش ماشین مشغول هستند،برای کاربران و مشتریان خود این گزینه ی مناسب و اقتصادی را لحاظ کردند.

در سال قبل و سال جاری،شاهد پیش خرید خودرو،از شرکت هایی نظیر ایران خودرو،سایپا،کرمان خودرو و... توسط مردم بودیم که این شرکت ها،برای دریافت مبلغ از مشتری،در چند مرحله اقدام میکردند.

در همین مورد بخوانید: فروش اقساطی خودرو های داخلی

 خرید اقساطی خودرو

خرید اقساطی خودرو در چند مرحله صورت میگیرد؟

 برای ثبت نام پیش فروش محصولات خودرو از شرکت ایران خودرو و یا شرکت سایپا باید از زمان ثبت نام آن،طبق اطلاعیه که در وبسایت رسمی این شرکت ها درج شده،اطلاع داشت.

با این حال،در صورتی که اطلاع دارید یا ابلاغیه را دریافت کردید که چه زمانی برای ثبت نام میتوانید اقدام کنید،آن زمان میتوانید از پیش فروش محصولات شرکت های ایران خودرو،سایپا و یا کرمان خودرو و... استفاده کنید.

زمانی که تیم ما در حال بررسی ثبت نام پیش فروش محصولات سایپا بود،قیمت خودرو برای خرید از 11 میلیون تومان برای خودرو سواری پراید آغاز میشد و برای خودرو سواری تیبا از 15 میلیون تومان شروع میشد.

در همین مورد بخوانید: فروش اقساطی خودرو با مبین خودرو

خرید اقساطی خودرو

 برای شرکت ایران خودرو نیز،طبق بررسی تیم،قیمت خودرو هایی مانند پژو 405، پژو 206،پژو سمند و پژو پارس از 15 میلیون تومان آغاز میشد. ین نوع ثبت نام،نیازمند هیچگونه ضامن،چک و یا اثبات پرداخت نیست!.

به هنگام ثبت نام خودرو، پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده از شما،پس از حدود 1 دقیقه الی 40 دقیقه شما به صفحه درگاه پرداخت بانکی ارجاع داده میشوید که باید مبلغ تعیین شده که حدود 10 میلیون الی 20 میلیون تومان است پرداخت کنید.

معمولا 3 ماه الی 4 ماه پس از ثبت نام خودرو،از طرف نمایندگی با شما تماس گرفته میشود و از شما میخواهند که قسمتی از مبلغ که حالا میتواند از 20 میلیون تومان الی 40 میلیون تومان باشد به نمایندگی ببرید و بعد از 2 ماه دیگر،از شما میخواهند که باقی مانده مبلغ را پرداخت کنید و ماشین را تحویل بگیرید!.

 خرید اقساطی خودرو

آیا خرید اقساطی خودرو به صرفه است؟

 ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که در یک مرحله مبلغ کلانی را به شرکت های خودرو سازی بپردازید یا اینکه بخواهید خرید اقساطی خودرو را انجام دهید.همه این ها بستگی به خودتان دارد که آیا توانایی پرداخت یک باره دارید یا اینکه میخواهید به صورت خرید قسطی خودرو،صاحب یک خودرو بشوید.

  اگر احتیاج به یک خودرو دارید،بهتر است قبل از خرید و تحقیقات،یک نگاهی به وضعیت مالی خود بی اندازید و ببینید که وضعیت چگونه است!.

 اگر میخواهید که به زودی صاحب یک خودرو شوید و تحمل انتظار کشیدن 7 الی 10 ماهه ندارید و از وضعیت مالی نسبتا خوبی برخوردار هستید که با خرید یک ماشین زیر فشار مالی نمیروید،پیشنهاد به صرفه و اقتصادی ما استفاده از پلان های پیش فروش فوری ایران خودرو و یا پیش فروش فوری سایپا است که ماشین پس از 30 روز در اختیار شماست.

 اما اگر میبینید که به خودرو احتیاج دارید و اینکه وضعیت مالی خود آگاه هستید که با خرید یک خودرو امکان دارد که زیر فشار مالی بروید و یا از پس مخارج خود ناتوان در پرداخت باشید بهتر است که از گزینه ی خرید اقساطی خودرو استفاده کنید!.

بهترین شرایط فروش خودرو در مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند.

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :