جدیدترین تکنولوژی خودرو ها در سال 2019

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 6 فروردین 1400 در ساعت 38 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در گذشته ای نه چندان دور اتومبیل به معنی یک شاسی با چهار چرخ بود که قرار بود در یک مسافتی حرکت کند و شخص را از جایی به جای دیگر ببرد. ولی امروزه این تکنولوژی خودروها است که میزان آسایش و آرامش افراد را تعیین می کند.

آپشن هایی که باعث می شود شما سفر بهتری داشته باشید، در شرایط مختلف از توانایی بهتری در کنترل بحرانها برخوردار باشید، حتما برایتان جالب است از تکنولوژی های خودروهای کنونی باخبر شوید. در این متن می توانید گزیده ای از زیباترین تحولات به وجود آمده در دنیای تکنولوژی خودروها را بخوانید.

در همین مورد بخوانید: فروش اقساطی خودرو های داخلی

نرم افزار ردیابی خودرو سرقتی

سیستم های حفاظتی طراحی شده برای خودروها که پیش بینی شده در سال 2019 بتوانند آمار بسیار خوبی از کاهش پدیده سرقت خودرو به وجود بیاورد. امروزه تکنولوژی خودروها برای آسایش بیشتر صاحبان آن است، سیستمی که در اتومبیل هایی از قبیل BMW و GM تحت عنوان های BMW Connected Drive  و GM OnStar به کار گرفته شد تا صاحبان آن بتوانند به ردیابی ساده تر خودرو، تشخیص محل خودرو و آگاهی از دیگر شرایط خودرو بپردازند.

کنترل کروز تطبیقی از پیشرفته ترین تکنولوژی خودروها

فناوری کروز کنترل سرعتی که در گذشته در اتومبیل های پیشرفته جایگزین شده بود، با وجود نقایصی در تکنیک، جای خود را به یکی از پیشرفته ترین آپشن ها در تکنولوژی خودروها به نام کنترل کروز تطبیقی داد. تکنولوژی که می تواند با کمک سنسورهای ویژه و با استفاده از هوش مصنوعی موجود در ECU مسیرها و شرایط موجود در جاده را با وجود موانع جاده کنترل و سرعت خودرو را با این شرایط تطبیق می دهد و در صورت خستگی راننده قادر است تا علاوه بر کنترل سرعت نسبت به موانع موجود عکس العمل نشان داده و ترمز بگیرد.

در همین مورد بخوانید: شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری

جدیدترین تکنولوژی خودرو در سال 2019

این یک تکنولوژی فوق العاده برای کاهش تصادفات جاده ای است که امروزه مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

ترمز خودکار اضطراری

خستگی و افزایش تنش راننده در طول حرکت در مسیر جاده ها گاهی باعث می شود تا راننده کنترل کمتری بر روی خودرو خود داشته و در شرایط اضطراری با موانع ناگهانی پیش رو به درستی برخورد نکند.

ترمز خودکار اضطراری، از تکنولوژی خودروها ، یک آپشن پیشرفته ولی ضروری است که باعث می شود در مواقع لزوم خودرو با ترمز خودکار موانع را پشت سر بگذارد، استفاده از این آپشن پیشرفته در آینده ای نزدیک باید به عنوان یکی از ضروریات در خودرو در نظر گرفته شود.

دوربینهای 360 درجه

از تکنولوژی خودروها ، پارک کردن با دوربین های 360 درجه ای که کنترل تمام عیار اتومبیلتان را به دستتان می دهد قطعاً باعث می شود تا خطرات بسیار کمتری در موقع پارک خودرو شما را تهدید کند، وجود دوربینهای 360 درجه به راننده کمک می کند تا به راحتی ماشین گران قیمت خود را پارک کند بدون آنکه آسیبی متوجه خودرو و یا راننده شود.

خرید یک ماشین پیشرفته که با امکانات این‌ چنینی کمک می کند تا شما یک مسافت طولانی را بدون خستگی و آسیب طی کنید بدون شک تحولی در دنیای ماشین‌ها است که هر شخصی را راغب می کند تا پول بیشتری برای خودرو مورد نظر خود بپردازد.

مشتریان گرامی قادر خواهند بود با مراجعه به وب سایت مبین خودرو، از انواع خودروها، قیمت روز و همچنین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند. در صورت لزوم در تماس با کارشناسان مجموعه ما راهنمایی های لازم را در رابطه با فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو کسب نمایند.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :